Nabídka

Jobs Contact Consulting, s.r.o.

Asistent/ka back office – nástup možný ihned! #2149 (30 - 50.000 Kč)

Hledáš práci v administrativě? Jsi komunikační a organizační typ a máš za sebou již nějaké zkušenosti v kanceláři? Tak neváhej a zašli nám svůj životopis! Hledáme někoho, kdo bude mít na starost kancelář, pomůže při zpracování objednávek a nezalekne se ani účetnictví. Nástup je u nás možný ihned!

Náplň práce:

  • administrativa spojená s bezproblémovým provozem firemní kanceláře
  • podpora při zpracování zakázek
  • komunikace napříč firmou (obchodní, projektové, výrobní oddělení)
  • administrativní a organizační podpora vedení společnosti
  • telefonická i emailová komunikace se zákazníky, úřady, subdodavateli atd.
  • zadávání odpovídající dokumentace a dat do systému, jejich evidence a příp. kontrola
  • fakturace v koordinaci s hlavním účetním firmy

Sdílejte tuto nabídku

Důležité informace

  • Lokalita: Brno-město, Brno-město,
  • Kontaktní osoba: Martina Karolová
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Mzda: 30 000 Kč - 50 000 Kč
Mám zájem Poslat známému

Zpráva pro zaměstnavatele

Pole označená symbolem * jsou povinná a je nutno je vyplnit.

Příloha (životopis, apod) Max velikost: 5MB

Poslat inzerát známemu

Pole označená symbolem * jsou povinná a je nutno je vyplnit.