Jobs Contact Consulting, s.r.o.
Asistent/ka back office – nástup možný ihned! #2149 (30 - 50.000 Kč)
Hledáš práci v administrativě? Jsi komunikační a organizační typ a máš za sebou již nějaké zkušenosti v kanceláři? Tak neváhej a zašli nám svůj životopis! Hledáme někoho, kdo bude mít na starost kancelář, pomůže při zpracování objednávek a nezalekne se ani účetnictví. Nástup je u nás možný ihned!
Náplň práce:
- administrativa spojená s bezproblémovým provozem firemní kanceláře
- podpora při zpracování zakázek
- komunikace napříč firmou (obchodní, projektové, výrobní oddělení)
- administrativní a organizační podpora vedení společnosti
- telefonická i emailová komunikace se zákazníky, úřady, subdodavateli atd.
- zadávání odpovídající dokumentace a dat do systému, jejich evidence a příp. kontrola
- fakturace v koordinaci s hlavním účetním firmy